STRUŽENJE ZAVORNIH DISKOV IN BOBNOV
Najprej mora mehanik
preveriti debelino diska, če so diski sploh še primerni za struženje. Minimalno debelino predpiše
proizvajalec in je navedena na samem disku ali pa jo najde v
katalogih.
Struženje zavornih diskov in bobnov je
priporočljivo vedno, ko se menja zavorne obloge ali če se pojavi
tresenje na zavorni stopalki.
Za struženje zavornih diskov in bobnov
uporabljamo namensko stružnico, katera ima sistem dveh strugarskih
nožev. To pomeni, da
stružimo obe naležni
površini istočasno, kar
zagotavlja 100% vzporednost naležnih ploskev.
Če te vzporednosti ni, to čutimo kot tresenje zavorne stopalke. To
je zelo neudobno in posledično povzroča dodatno obrabo na podvozju (roke,
končniki, selen bloki…)
Ko so diski oziroma bobni postruženi in pravilno montirani, jih moramo previdno vpeljati. To pomeni, da se poizkušamo vsaj kakšnih 200-300 km izogibati sunkovitemu zaviranju. V kolikor se tega ne držimo, povzročimo pregrevanje diska in posledično tresenje na zavorni stopalki. Takšno vpeljevanje zahtevajo tudi vsi proizvajalci diskov in bobnov, tako originalnih kakor tudi konkurenčnih znamk.